Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΛΕΜΕ...ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΟΥΡΝΟΣ ΘΑ ΓΚΡΕΜΙΣΕ; Η ΑΛΛΟΥΝΟΥ ΠΑΠΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ; Η ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΕΛΗ ΜΟΥ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ ΜΟΥ;;;;;


Κάποιος φούρνος θα γκρέμισε

Παλαιότερα, τα σπίτια ενός χωριού μετριόντουσαν με τους…φούρνους τους. Οι χωρικοί, δηλαδή, δεν έλεγαν ότι «το χωριό μου έχει τόσα σπίτια» αλλά «τόσους φούρνους», επειδή κάθε σπίτι είχε και το δικό του φούρνο, για να ψήνει το ψωμί του.

Είναι γνωστό και το ανέκδοτο του Κολοκοτρώνη με τον Άγγλο φιλέλληνα Κνόου. Ο τελευταίος, που μιλούσε αρκετά καλά τη γλώσσα μας και θαύμαζε το Γέρο για την τόλμη και την εξυπνάδα του, τον ρώτησε κάποτε, αν το χωριό που γεννήθηκε ήταν μεγάλο.
- Όχι και τόσο, αποκρίθηκε ο Κολοκοτρώνης. Δεν πιστεύω να έχει παραπάνω από εκατό φούρνους…
Ο Άγγλος, που δεν ήξερε ότι με το «φούρνος» εννοούσε «σπίτι», τον κοίταξε ξαφνιασμένος.
- Και δεν είσαι ευχαριστημένος, στρατηγέ; τον ρώτησε. Εμένα το δικό μου χωριό δεν έχει περισσότερους από δυο φούρνους!
- Βρε τον κακομοίρη! είπε τότε ο Κολοκοτρώνης. Και πώς ζεις σε τέτοια μοναξιά;
Όταν λοιπόν στα χωριά αυτά πέθαινε κανένας νοικοκύρης, οι φίλοι του έλεγαν: «Ο φούρνος του μπάρμπα Νότη γκρέμισε», εννοώντας ότι με το θάνατο το αρχηγού της οικογένειας, το σπίτι του γκρέμιζε, χανόταν.

Από τη μεταφορική λοιπόν αυτή φράση, βγήκε η έκφραση «Κάποιος φούρνος γκρέμισε», ή «Κάποιος φούρνος θα γκρεμίστηκε» που τη λέμε σήμερα, άγνωστο γιατί, όταν μας επισκέπτεται κάποιος, που έχουμε να δούμε πολύ καιρό.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου

Η παροιμιώδης αυτή έκφραση, οφείλεται σε έναν Κρητικό, που ονομάζονταν Παντελής Αστραπογιαννάκης.

Όταν οι Ενετοί κυρίευσαν τη Μεγαλόνησο, αυτός πήρε τα βουνά μαζί με μερικούς τολμηρούς συμπατριώτες του. Από εκεί κατέβαιναν τις νύχτες και χτυπούσαν τους κατακτητές μέσα στα κάστρα τους.

Για να δίνει, ωστόσο, κουράγιο στους νησιώτες, τους υποσχόταν ότι θα ελευθέρωναν γρήγορα την Κρήτη.

Με το σήμερα, όμως, και με το αύριο, ο καιρός περνούσε και η κατάσταση του νησιού αντί να καλυτερεύει, χειροτέρευε.

Οι Κρητικοί άρχισαν ν’ απελπίζονται. Μα ο Αστραπογιαννάκης δεν έχανε το θάρρος του, εξακολουθούσε να τους δίνει ελπίδες για σύντομη απελευθέρωση. Οι συμπατριώτες του, όμως, δεν τα πίστευαν πια. Όταν, λοιπόν, το ασύγκριτο εκείνο παλικάρι πήγαινε να τους μιλήσει, όλοι μαζί του έλεγαν: «Ξέρουμε τι θα πεις. Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μoυ!».

Έτσι προέκυψε και η αντίστοιχη παροιμιώδης φράση, η οποία υποδηλώνει μια κατάσταση, συνήθως ανεπιθύμητη, η οποία παραμένει αμετάβλητη.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αλλουνού παπά ευαγγέλιο

Αυτή τη φράση την παίρνουμε από μια Κεφαλλονίτικη ιστορία.
Κάποιος παπάς σε ένα χωριουδάκι της Κεφαλλονιάς, αγράμματος, πήγε να λειτουργήσει σ’ένα άλλο χωριό, γιατί ο παπάς του χωριού είχε αρρωστήσει για πολύν καιρό.

Ο παπάς όμως, στο δικό του ευαγγέλιο, μια και ήταν αγράμματος, είχε βάλει δικά του σημάδια κι έτσι κατάφερνε να το λέει.

Εδώ όμως, στο ξένο ευαγγέλιο, δεν υπήρχαν τα σημάδια, γιατί ο παπάς αυτού του χωριού δεν τα είχε ανάγκη, μια και ήταν μορφωμένος.
Άρχισε, λοιπόν, ο καλός μας να λέει το ευαγγέλιο που λέγεται την Κυριακή του Ασώτου.

Τότε κάποιος από το εκκλησίασμα του φώναξε, «Τί μας ψέλνεις εκεί παπά; Αυτό δεν είναι το σημερινό ευαγγέλιο!…».

«Εμ, τι να κάνω;», απάντησε αυτός, που κατάλαβε το λάθος του και προσπάθησε να το «μπαλώσει» όπως όπως.
«Αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο…».
Από τότε έμεινε αυτή η παροιμιώδης φράση, με την οποία εννοούμε ότι κάτι είναι άσχετο με κάτι άλλο, ή ότι κάποιος είναι αναρμόδιος για κάποιο θέμα
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Αλλού ο παπάς , αλλού τα ράσα

Ήταν μια φορά ένας παπάς που είχε ένα κτηματάκι μακριά από την ενορία του και πήγαινε μόνος του και το όργωνε. Όταν πήγαινε, λοιπόν, και άρχιζε το όργωμα, άφηνε τα ράσα του στην εκκλησία, για να μη σκονιστούν, φόραγε τα ρούχα τα παλιά του και πήγαινε στο κτήμα. Όταν τελείωνε τη δουλειά στο κτήμα, γύριζε στην εκκλησία και ξανάβαζε τα ράσα του. Οι ενορίτες που έβλεπαν να κρέμονται τα ράσα στο στασίδι, έλεγαν: «αλλού ο παπάς και αλλού τα ράσα του».


90 σχόλια:

Rena είπε...

Καλώς σε βρήκα ευχαριστώ για την ενημέρωση!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Αγαπητότατε Σκρουτζάκο,

Δυστυχώς θα μάθεις τελευταίος για τον Κριό, γιατί είσαστε οι λιγότεροι αναγνώστες.
Ως την άλλη Τετάρτη θα το έχουμε βάλει.
Τελευταίος και καλύτερος λέει η παροιμία, αλλά εδώ είναι κάπως δύσκολα σε ότι αφορά τους Κριούς..

BUTTERFLY είπε...

Πολυ ωραιες οι ενημερωτικες σου ιστοριες! Οφειλω να ομολογησω πως μονο αυτο με το Ευαγγελιο ειχα ξανακουσει! Μπραβο!

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Ήθελα να ήξερα που πας και τα βρίσκεις...
Καλά που είσαι εσύ για να μαθαίνουμε από που πορκύπτουν όλα αυτά!
Καλό βράδυ!!!!

efhbos είπε...

Μαλιστα...Τελικα οι παπαδες κανουν τα πιο παραξενα...:P

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Πράγματι δεν καταλαβαίνω πώς συνδέουμε το φούρνο με την επίσκεψη (ανωμαλία που την έχουν πια κι αυτοί οι Έλληνες!) αλλά χαίρομαι για τις γνώσεις που μοιράζεσαι!

milch-käfer είπε...

Ο φούρνος γκρεμίστηκε γιατί το Milch έκανε μια βρωντοβρομερή κλανιά και για όλα αυτά φταίει ο Ρωσοπόντιος που σύγχισε το Milch!

Το Μilch σ'ένα καράβι θα μπει εχτές το βράδι
πρέπει να το σέβονται και να του ψήνουν ένα αχλάδι!

Skouliki είπε...

την λατρευω αυτην σου την στηλη γιατι ποτε δεν ηξερα ολα αυτα που λες
και το βρισκω εντελως ενδιαφερον
φιλια

Μαρια Νικολαου είπε...

Koίτα τι μαθαινει κανεις τελικα...
Μ αρεσουν αυτα
Ολα χρήσιμα

Φιλια

Dennis Kontarinis είπε...

Γειά σου φίλε μου
Γιά άλλη μιά φορά σ΄ευχαριστώ γιά την ενημέρωση. Μόνο γιά τον πα΄πά και τα ράσα του γνώριζα.
Νάσαι καλά
Ντένης

Γαλάτεια είπε...

Ενδιαφερον!!!!!
Καλο απογευμα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ rena ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΚΑΛΩΣΤΟΥΣ ΤΟΥΣ Αστρο-Συμμορίτες.ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ.ΧΕ ΧΕ!!!ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ.

Βάσσια είπε...

Μου αρέσουν πολύ τέτοιες πληροφορίες.

Να μας ενημερώνεις παρακαλώ.
:-)

Σκρουτζάκο κριαράκι κι εσύ;

;-)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΒUTTERFLY.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ Stavroulazerva.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΕΣ ΩΡΑΙΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΙΔΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ efhbe.ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΛΑ ΝΤΕ!!!ΕΙΔΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ Gi Gaga Kouni Beli EMEIΣ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΚΑΤΙ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ Ν ΕΧΕΙΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ milch-kafer.ΠΟΥ ΕΛΕΙΠΕΣ;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΚΑΛΟ Skouliki ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Μαρία Νικολάου.ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΧΡΗΣΙΜΑ.ΠΑΝΤΑ ΟΛΟΙ ΚΑΤΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΦΙΛΟ Κ Denni Kontarini.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ Γαλάτεια.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Βάσσια.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.
ΒΕΒΑΙΑ ΚΡΙΑΡΑΚΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΩ.

Hfaistiwnas είπε...

Καλησπέρα!
Αυτό με τον φούρνο ενδιαφέρον..

alterego είπε...

Γιαννη πολυ ωραια, συνεχισε να βαζειςς τετοια για να μαθαινουμε και εμεις αυτα τα τοσο ενδιαφεροντα πραγματα

Un par de neuronas... είπε...

Πολύ χάρηκα να διαβάζω τα κείμενα σου, αφού δεν μένω στην Ελλάδα, με ενδιαφέρουν πάρα πολύ αυτές τις ενημέρωσεις. Και ακώμα καλήτερα γιατί τα γράφεις και τα καταλαβαίνω μία χαρά.

Φιλάκια και ευχαριστώ.

ΧΑΡΤΙΝΟ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ είπε...

Καλησπέρα SKROYTZAKO πολύ έξυπνη και χρήσιμη η ανάρτηση σου με την επεξήγηση των παροιμιών !
Έχω το βιβλίο του Τάκη Νατσούλη με την ερμηνεία τους και είναι πραγματικά θησαυρός !

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μπράβο Σκρουτζάκο ,είναι καλό να μαθαίνουμε για εκφράσεις που χρησιμοποιούμε...
Καλό βράδυ...

Διάττων είπε...

Στην παροχή των γνώσεων δηλώνουμε παρόντες...

Καλό σου βράδυ φίλε μου...

Anestis Ketsetzidis είπε...

Καλό βράδυ!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πολύ ενδιαφέροντα. Θα έχω να εξηγώ του Γλάρου μου που όλο ερωτήσεις είναι.
Γιατί ετούτο και γιατί εκείνο...
:-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ἅ λ ς είπε...

Axxx ποσο μου λειψαν αυτα... Εμενα μαρεσε το αλλου παππα ευαγγελιο..χιχιχι...
Πολυ ενδιαφεροντα ολα!!!
καλο βραδυ!!

Dreamy Cloud είπε...

Nα που έμαθα και κάτι σήμερα!! Φιλάκια πολλά :))

Σταλαγματιά είπε...

Αυτό με τους φούρνους πραγματικά μου έκανε εντύπωση αλλά ο παππάς με τα ράσα του ήταν το καλύτερο :))


Φιλιά μικρέ μου

Savvina είπε...

Να είσαι καλά βρε Σκρουτζάκο που μας μαθαίνεις πολλά πράγματα.
Φράσεις που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας αλλά ποτέ δεν ασχοληθήκαμε να βρούμε από που προέρχονται.

Artanis είπε...

Αχα,χα,χα,χα πολύ ωραία όλα..
καλησπέρα σου...

elena porcupine είπε...

Όσο μεγαλώνω, μαθαίνω...Πολύ καλή ανάρτηση, μας άνοιξες τα μάτια!!!Φιλιά!

kariatida62 είπε...

Mμμμ, πολύ ενδιαφέρουσες οι εξηγήσεις για την προέλευση των ας πούμε παροιμιών!
Βρε Σκρουτζάκο , τι μας λένε οι Αστροσυμμορίτες κακά μαντάτα μας έχουν;

Ανώνυμος είπε...

πολύ όμορφα φίλε μου. καλή χρονιά να έχουμε. και όσο για τα χαμόγελα, είμαι σίγουρος ότι θα το φροντίσεις εσύ

Master είπε...

Ενδιαφέρον...
Η αλήθεια είναι πως δεν τα ήξερα! :)
Καλή σου μέρα.
Καλή χρονιά κιόλας!
Να είσαι πάντα καλά και πάντα φρέσκος :D

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ Ηfaistiwna.ΜΕΡΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ alterego ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ.ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΑΡΕΣΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΜΑΚΡΙΝΗ ΦΙΛΗ VERONICA MARSA.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΩ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΥΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΤΙ ΕΚΠΛΗΞΗ;ΧΑΡΤΙΝΟ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ.ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΟΥΛΗ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ Diatton ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΥΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ Ανέστη Θ Κετσεζτίδη.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ.ΒΡΗΚΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΟ ΓΛΑΡΟ ΣΟΥ :) :).
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΛΑΡΕΝΙΕΣ ΑΓΚΑΛΙΕΣ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΤΗΝ ΕiRiNi.ΤΕΛΙΚΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΙΔΕΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ Dreamy Cloud;ΚΑΤΙ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΑΚΙΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.
:)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ Σταλαγματιά ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ.Ο ΠΑΠΑΣ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.:)
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ.ΦΙΛΗ ΜΟΥ Sannina ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΑΚΡΙΝΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ Αrtanis ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ.ΦΙΛΗ porcupine ΟΛΟΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Κariatida 62 ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΓΙΑ ΜΑΣ ΟΙ Αστρο-Συμμορίτες.:).ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ Vaggeli ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.ΤΟ ΚΥΡΙΩΤΕΡΟ.ΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΟΠΩΣΓΡΑΦΕΙΣ ΑΣΤΑ ΣΕ ΜΕΝΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.
:)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΤΙ ΕΚΠΛΗΞΗ!!!ΦΙΛΕ Μaster ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

Aurangel είπε...

Ρέει το χρήμα εδώ μέσα!!!
καλημέρα και από δω Σκρουτζάκο.
Φιλιά πολλά.

nikos είπε...

Πολύ καλές πληροφορίες,καλόοοοο...

Την καλημέρα μου!!!!!!!

ekabitis είπε...

Αυτό με τον παπά και τα ράσα, το ξέρω κάπως διαφορετικά. Ο παπάς ξενοπη...σε, και άφηνε τα ράσα για ξεκάρφωμα!. Όπως και να έχει, οι αναρτήσεις σου φίλε μου, μας φτιάχνουν το κέφι!

ΧΑΡΤΙΝΟ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ είπε...

ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ Κ. ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ ΔΗΜΑΡΧΕ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΕΝΑ ΦΟΡΤΗΓΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΣΑΣ (ΚΑΛΑΜΩΝ 36 ΑΝΩ – ΓΑΛΑΤΣΙ)ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΑΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΡΤΩΣΟΥΜΕ ΡΟΥΧΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΟΚΙΜΑΖΟΜΕΝΟ ΛΑΟ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Κ ΤΙΣ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ. ΗΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΕΨΕΙ 2 ton.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΠΡΑΣΙΝΗ ΟΜΑΔΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ.
ΑΝ ΘΕΛΗΣΕΤΕ Κ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ, ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ. ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΚΟΥΝΑΝΗΣ. ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ, ΑΜΕΑ ΜΗΧ/ΚΟΣ (APO ‘’ OIKOLOGOYS – PRASINOYS ΑΘΗΝΑΣ ‘’ ) 6977.65.05.64. 210. 29.23.785.
TOYNTAΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΓΑΛΑΤΣΙ 21ος ΑΙΩΝΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΕΞΩΡΑΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ. ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΥΡΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ.

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΛΑΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΜΟΡΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ Κ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΑΣ ΣΕ ΡΟΥΧΙΣΜΟ, ΚΟΥΒΕΡΤΕΣ, ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ, ΚΑΛΤΣΕΣ, ΦΑΡΜΑΚΑ.

ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΜΠΛΟΚΕΡΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΙΚΟ ΤΥΠΟ Κ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΣ ΑΝΑΜΕΤΑΔΩΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ.
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ.


SKROYTZAKO ΚΑΝΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ !

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Την τσιμπήσαμε τη γνώση μας πάλι:)
Μου θύμισες τον φούρνο που είχαμε στο σπίτι στο χωριό, να ψήνουμε πίτες, ψωμί και φαγητά και να μοσχοβολά ο τόπος. Κάποια απ΄αυτά που έφερε η εξέλιξη μ΄αρέσουν αλλά και για κάποια που χάσαμε λυπάμαι.

Καλό απόγευμα.

ΕΝΑΣ ΑΛΛΙΩΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ είπε...

καλησπέρα φίλε μου, ευχαριστώ για την επίσκεψη και συγχαριτήρια για το μπλογκ σου.

~Κρυσταλλένια~ είπε...

Καλησπερα! πολυ χρησιμη και ενημρωτικη συγρονως αναρτηση! Μπραβο σου!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Αurangel ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ niko.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ekabiti ΦΙΛΕ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΕ ΧΕ!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ Κωνσταντίνο Κόλιο.ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΣΙΜΠΗΣΑΜΕ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΜΑΣ.ΚΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΓΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΝΑΣ ΑΛΛΙΩΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΧΑΡΤΙΝΟ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ.ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ~Κρυσταλλένια~.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

Pansofix είπε...

κοιτα να δεις...πολυ ενδιαφερουσα αναρτηση...καλως σε βρηκα JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS

Meropi είπε...

Καλά βρε Σκρουτζάκο μου, δεν πρόλαβες να βάλεις την ανάρτηση και μάζεψες κιόλας 73 σχόλια!! Μπράβο σου. Ενδιαφέρουσες και οι πληροφορίες σου.

mia maria είπε...

Πολύ ωραία! Καλό Σ/Κ Σκρουτζάκο μου!

ZouZouna είπε...

μετά απο όλα αυτά, έχεις και μια πρόσκληση σ' εμένα....

φιλιά

eirini katsa είπε...

Ακρως ενημερωτική και πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση!
Τι ωραία πράγματα που μαθαίνουμε...
Εχω ένα βιβλίο,που λέγεται ΄΄Γιατί το λέμε έτσι''της Τσορώνη-Γεωργιάδη και έχει μέσα πολλές τέτοιες εξηγήσεις!
Τις καλησπέρες μου!
:)

Phivos Nicolaides είπε...

Υπέροχες παλιές κουβέντες, γεμάτες σοφία! Καλό Σαββατοκυρίακο.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Pansofix ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ Μeropi ΑΠΟ ΕΔΩ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ big mama.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ eirini katsa ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ.ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΥΤΟ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!!!ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ Γλυκο-Κερασο-Ζουζούνα ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΦΥΣΙΚΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ Phivo Nikolaidis XAIΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

kikop80 είπε...

ΧΑΑΑΑ!!!!
Πολύ όμορφα!!!
Μόνο αυτό με το ευαγγέλιο γνώριζα!!!

:-)))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

kikop 80 ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ είπε...

Για σου SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ πολύ καλά αυτά που λες αλά πρόσεχε τους αιρετικούς που δεν χάνουν ευκαιρία να τα βάζουν με Εκκλησία και παπάδες .Σου έχουν βρομίσει το όμορφο μπλοκάκι σου.


Με σεβασμό Φως Ιλαρόν

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

ζαφορα είπε...

Καλά είσαι φοβερό παιδί.
ΚΑΛΌ ΜΉΝΑ και για εσένα.
Δεν είναι βέβαια δυνατόν για εμένα,
να τα διαβάσω όλα τούτα τα ωραία σου,
όμως μου έδωσες μια υπέροχη ιδέα.
Τα τύπωσα και θα τα διαβάσουμε
όλοι στο πουλμαν στην εκδρομή του Σαββάτου που θα πάω.Πάμε Ναύπακτο με την χορωδία που είμαι και τραγουδάω.
Να είσαι καλά και πάντα χαρούμενος
όπως πάντα.

Σε φιλώ γλυκά.

Ioanna είπε...

Καλό μήνα να έχεις! Με δύναμη και αιιοδοξία πάντα :)