Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009

ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΠΟ ΤΑΙΝΙΕΣ CARTOON










46 σχόλια:

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

πολύ ωραιες επιλογές... καλησπέρα!

Hfaistiwnas είπε...

Το πρώτο είναι από τα αγαπημένα μου!!!!!!!!

roadartist είπε...

Πολύ όμορφες επιλογές μικρέ μας :) ευχαριστώ κ για το βραβείο να εισαι καλα, καλη κυριακη!

Anestis Ketsetzidis είπε...

SKROYTZAKO
Ο χρόνος τρέχει και μας συγκινεί ότι παλιό βλέπουμε και ακούμε.
Νάσαι καλά.

Vasiliki Rimpa είπε...

Super !
Η δική μου αγαπημένη μουσική είναι από την Pipi Langstrumf
από αυτά που υπάρχουν στην ανάρτηση το αγαπημένο μου είναι το τρίτο....

jacki είπε...

Δαγκωτό το I'll stand by you..

Καλό υπόλοιπο Κυριακής.

THANASIS MAKEDONAS είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Εβίτα.ΚΑΛΩΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥΑΡΕΣΑΝ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ηfaistiwnas.ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ.ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΤΕΛΕΙΟ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

roadartist.Ω!!!ΚΑΛΩΣΤΗΝ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ανέστης Θ.Κετσετζίδης.ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΜΑΣ ΣΥΓΚΙΝΟΥΝ ΟΛΟΥΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ jacki.ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Θανάσης.ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

vasiliki Rimpa.ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΦΙΛΗ.ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ.

Dreamy Cloud είπε...

Υπέροχα τραγουδάκια.. Πολλά αγαπημένα!! Φιλάκια..

D.Angel είπε...

Πω πω μερικά τα είχε ξεχάσει!
Το spirit εχει πανέμορφο soundtrack αλλά είναι και πολύ καλό cartoon!Φιλιά και καλή εβδομάδα Σκρουτζάκο!

nina είπε...

Ω ναι, λίγα cartoon τα χρειαζόμουνα.
Πολύ όμορφα!

Διάττων είπε...

Αχ, μας θύμησες κάποια πράγματα με τις εύστοχες επιλογές αυτής της ανάρτησης...

Καλό βράδυ...

milch-käfer είπε...

To Μilch εκτοξεύεται σε Όσλο και Ελσίνκη,
πρέπει να το σέβονται και να του δίνουν ροζ τζατζίκι!

Δημιουργία είπε...

Να εισαι καλα, με ξανακανες εστω για λιγο παλι παιδι.Ευχαριστω για το λουλουδι που μου χαρισες.

katerina είπε...

Skroyτζάκο μου καλησμπέρα όλα τα soundrack και οι ταινίες αγαπημένα, νά'σαι καλά που μας τα θύμισες.

Ευχαριστώ πολύ πολύ για το λουλούδι ψυχής.. είναι το πρώτο δωράκι που παίρνω από blogfriend..

Εύα Παραδείσου είπε...

Γλυκές μελωδίες σαν εσένα Σκρουτζάκο.

lydia lou είπε...

ti teleio blog!!!mpravo...fovera ta videakia!!!
to louloudi panemorfo...

Μάτα είπε...

Ειδικά όταν ακούω το πρώτο ανατριχιάζω! Φιλιά!

e-ioannis είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΙΩΑΝΝΗ !

Φεγγαρολουστη είπε...

Υπεροχα...
Ευχαριστω για το βραβειο να σαι καλα παντα και οτι επιθυμεις...
Καλη σου νυχτα φιλαρακι.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πολύ όμορφα όλα!!
Σκρουτζάκo μου πέρασα να σου πω, ότι και βέβαια το πήραμε το λουλουδάκι σου, απλά με τα τρεχάματα δεν έχω προλάβει να το αναρτήσω ακόμα!
Σε ευχαριστούμε και πάλι από καρδιάς:))

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

τελειο σκρουτζακο!!!
πολυ καλες οι επιλογες σου!!!
ξερεις βλεπω ακομα παιδικα με μανια!!!

νεραιδενια σου φιλακια καλε μου!!!

Artanis είπε...

Καλημέρα JK, καλή βδομάδα να έχεις...

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Καλημέρα!
Καλή εβδομάδα!
Τι ωραία που μπήκα πρωί πρωι Δευτεριάτικα και τα άκουσα! Εύγε.
Καλή εβδομάδα να έχουμε.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Dreamy Cloud.ΚΑΛΩΣΤΗΝ.ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΦΙΛΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

D.Angel.ΚΑΛΩΣΤΗΝ.ΜΕΡΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΦΟΒΕΡΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

nina.ΚΑΛΩΣΤΗΝ.ΟΛΟΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Diatton.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

milch-Kafer.ΚΑΛΩΣΤΟΝ.ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ Δημιουργία.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΠΑΙΔΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ω!!ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ Κaterina.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΚΑΙ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΩΡΟ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ευα Παραδείσου.ΚΑΛΩΣΤΗΝ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗ lydia lou.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ.ΘΑ ΕΡΘΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ Μάτα ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΙΩΑΝΝΗ.e-ioannis.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Φεγγαρόλουστη.ΚΑΛΩΣΤΗΝ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΛΕΝΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ.ΘΑ ΕΡΘΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑΙΑΔΑ.ΚΑΛΩΣΤΗΝ.ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ CARTOON.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΑ ΝΕΡΑΙΔΕΝΙΑ ΦΙΛΑΚΙΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΜΑΚΡΙΝΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ Αrtanis.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΤΟΥΣ Αστρο-Συμμορίτες.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΑΝ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.