Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΥΤΟ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.ΟΜΩΣ ΕΒΑΛΑ ΚΛΗΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΑΔΙΚΗΣΩ.ΣΑΣ ΘΕΩΡΩ ΟΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ.ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ 8 ΕΠΡΕΠΕ.


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΗ ΦΙΛΗ ΠΑΠΑΡΟΥΝΑ http://redmikon.blogspot.com/
ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΟΝΕΙΜΕΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!

Το βραβείο Proximidade περιγράφεται ως εξής:«Αυτό το blog επενδύει και πιστεύει στην εγγύτητα – την εγγύτητα στο χώρο, το χρόνο και τις σχέσεις. Αυτά τα blog είναι εξαιρετικά γοητευτικά. Αυτοί οι bloggers προσπαθούν να βρουν και να γίνουν φίλοι. Δεν ενδιαφέρονται σε βραβεία για την προσωπική τους άνοδο! Η ελπίδα μας είναι όταν κοπούν οι κορδέλες των βραβείων αυτών, να αναπαραχθούν ακόμη περισσότερες φιλίες.Παρακαλώ δώστε περισσότερη προσοχή σ’ αυτούς τους συγγραφείς!»Proximidade is described as follows:'This blog invests and believes in PROXIMITY - nearness in space, time and relationships. These blogs are exceedingly charming. These kind bloggers aim to find and be friends. They are not interested in prizes for self-aggrandizement! Our hope is that when the ribbons of these prizes are cut, even more friendships are propagated. Please give more attention to these writers!'This blog award should be sent to your favorite eight bloggers and they, in turn should forward to eight of their favorites. You should include the text for Proximidade (above) in your announcement blog.As I have to choose only eight, the Proximidade Award goes to:Καθώς έχω μόνο οκτώ να επιλέξω, απονέμω το βραβείο με τη σειρά μου στους:

http://nikos63.blogspot.com/ http://polyxrwmaoneira.blogspot.com/ http://hdsurvive.blogspot.com/ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ. http://leviathanfromkavala.blogspot.com/
http://manasieirini.blogspot.com/ http://ares-mares-palavomares.blogspot.com/
http://kiposgr.blogspot.com/ http://vloutis.blogspot.com/ http://mia-idea-xrwma.blogspot.com/ ΕΙΣΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΛΟΓΩ ΚΛΗΡΩΝ ΕΙΣΟΥΝ Η 9 ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ.ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΤΗΝ ΚΑΛΕΣΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΣΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΣΟΥ.

ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.

28 σχόλια:

AATON είπε...

Νομίζω πως, το βραβείο το αξίζουν πρώτα όλοι σου οι φίλοι που σε στήριξαν και σε στηρίζουν καθημερινά, δείχνοντάς σου την αγάπη τους, και τελευταίος εγώ, που δεν έκανα για σένα ούτε το 1/1000.
Με πρότεινες και πρώτο.. είσαι πάντως ψυχούλα.
Δεν θέλω να σε πικράνω, θα το δεχτώ, μα να ξέρεις πως με βάζεις σε δύσκολο δρόμο.
Μου είναι τρομερά δύσκολο να βρώ μόνο 8 φίλους να το προσφέρω, θα αισθάνομαι πως αδικώ άλλους 100.Σ' ευχαριστώ Γιάννη που με τιμάς με την φιλία σου.

Λινα είπε...

Συγχαρητήρια σκρουτζάκο μου..
Το αξίζεις!!

:-) :-) :-)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΝΙΚΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ.ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΦΙΛΟΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΜΟΥ Λινα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗΚΑ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΒΑΛΑ ΚΛΗΡΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΟΥ.

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Skroytzako σε ευχαριστώ πολύ για την προτίμησή σου σε μένα αλλά και στους υπόλοιπους 7 φίλους bloggers.

Πραγματικά δεν με ενδιαφέρουν οι περγαμιμνές, αλλά η σωστή επικοινωνία με τους φίλους αναγνώστες.

'Ηδη οι αναγνώστες μου ξεπέρασαν το ...1.000.000!!!

Είναι, όμως, γοητευτικό να σε αξιολογούν σωστά και να εκτιμούν τη δουλειά σου...

Σου υπόσχομαι και το 9 πως θα προσπαθησω να είμαι συνεπής και με ενδιαφέροντα θέματα.

Και πάλι σε ευχαριστώ.

Κώστας
vloutis.wordpress.com
vloutis.blogpsot.com

Λινα είπε...

Μην σε ανησυχεί αυτό jk μου,
Είμαι σίγουρη πως κανείς δεν σε παρεξηγεί..
Ξέρουμε όλοι ότι είσαι ψυχούλα και τις προθέσεις σου καλέ μου:-)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Λίνα ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ ΒΛΟΥΤΗ ΕΓΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΣΕΝΑ.

*Κορίνα* είπε...

Σκρουτζάκο μου μπράβο!!
Είναι πολύ σημαντικό να σε τιμούν με ένα τόσο γλυλό βραβείο!
Το αξίζεις!
Φιλιά πολλά!

eirini είπε...

Σκρουτζάκο μου τ'αξίζεις! Μπράβο σου! Και καλά έκανες κι έβαλες κλήρο γιατί άντα να διαλέξεις... είσαι καλός φίλος και νομίζω θα δυσκολευόσουν πολύ!
Χαίρομαι που είσαι στην παρέα μας! Φιλιά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΜΟΥ Spider ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΚΛΗΡΟ.ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ Ο ΚΑΗΜΕΝΟΣ;ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ eirini ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ.

starclub είπε...

Γλυκύτατο παπάκι μου,καταρχήν,συγχαρητήρια γιατί το αξίζεις...Έχεις ένα υπέροχο blog και είσαι ένα καταπληκτικό παιδί και πολύ ώριμο για την ηλικία σου.
Κατά δεύτερον,σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο!Χάρηκα πάρα πολύ για την τιμή που μου έκανες...
Σου εύχομαι τα καλύτερα γιατί πολύ απλά τα αξίζεις! :)
Φιλάκια πολλά γλυκέ μου Γιαννάκη!

iLiAs είπε...

Πάντα τετοια και ακομα καλυτερα :)

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Jk συγχαρητήρια και σε ευχαριστώ.Ήρθα να παραλάβω το βραβείο μου με την σειρά μου...

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Jk σε ευχαριστώ πολύ...

neni είπε...

Είσαι υπέροχος αν έβαλες κλήρο για να αποδώσεις το βραβείο σε όλους τους φίλους σου, είσαι απίστευτος!
Να΄σαι καλά μικρέ μας!

✿ܓ είπε...

Γλυκέ μου SKROYTZAKO ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ!!!
Καλέ μου μην απολογίσε σε κανέναν!!
Οι πραγματικοί σου φίλοι θα χαρούν με την χαρά σου και θα νιώσουν περήφανοι για 'σένα!!
Εγω προσωπικά χάρηκα πάρα πολύ για όλους τουυς φίλους μου που βραβεύτηκαν εσένα, τον molemou, για τον AATON, τον e-ioannis και συγνώμη ( τωρα το λέω εγω :P ) αν ξεχνάω κάποιον !!!
Συγχαρητηρια σε όλους μέσα απο την καρδιά μου!!!

Λινα είπε...

Γλυκιέ μου σκρουτζάκο,
Σε ευχαριστώ ειλικρινά πάρα πολύ!!
Τιμή μου να με συγκαταλέγεις ανάμεσα στους φίλους σου!!
Είσαι ένα ξεχωριστό παιδί, πολύ ώριμο και γλυκό, με αγνές προθέσεις που άξια χαίρεις της εκτίμησης όλων μας!!

Δέχομαι με μεγάλη χαρά το "δωράκι" σου, όπως το αποκαλείς, όμως επειδή μου είναι τρομερά δύσκολο να ξεχωρίσω κάποιους μεταξύ των φίλων, ελπίζω να μου επιτρέψεις μια παρατυπία..

Και πάλι σε ευχαριστώ πολύ καλέ μου για την τιμή!!

*Την καλημέρα μου:-)

Υ.Γ. Συγγνώμη για την καθυστερημένη μου απάντηση, δυστυχώς δεν το είχα δει νωρίτερα όμως..

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ starclub ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΛΑ.ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΛΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ iLia ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Olgathina ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ .ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Λίνα ΜΟΥ ΕΓΩ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΕΣ.ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΔΙΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΓΩ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

neni ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΔΙΑΛΛΕΞΩ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΒΑΛΑ ΚΛΗΡΟ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Spider ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΕΒΑΛΑ ΚΛΗΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΔΙΚΗΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ.

Μικρός ήρωας είπε...

Σκρουτζάκο μου σ'ευχαριστώ πολυυυύ πολυυυύ!!Δε μπήκα χθές καθόλου και βρήκα σήμερα την εκπληξούλα σου!!!
Σμμμμμματς..*

Σπύρος είπε...

EΥγε ! πάντα επιτυχίες ! πολλα φιλια :)!